החטיבה להתיישבות • רוזנטל: "זו תאוות הבצע", סמוטריץ': "ח"כ ממורמר"

    ארי וידר No Comments on החטיבה להתיישבות • רוזנטל: "זו תאוות הבצע", סמוטריץ': "ח"כ ממורמר"
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי הוא אחד מחברי הכנסת הימניים המתוקשרים ביותר ולכן מטבע הדברים גם מושך יותר אש.

    בדיון בוועדת החוקה בנושא חוק מעמד החטיבה להתיישבות תקף ח"כ מיקי רוזנטל את חברי הבית היהודי ואת סמוטריץ' ואמר: "עד עכשיו דרשתם וקיבלתם הרבה יותר כספים משאר הציבור בישראל. החוק נועד לדבר אחד – להתחבר ישירות לעטיני הממשלה, להניח צינור שיזרים כספים ציבוריים ישירות להתנחלויות, ללא פיקוח, ללא שומרי סף וללא החלטות מסודרות".

    רוזנטל הוסיף ואמר: "ברגע שהבית היהודי דחף את הידיים לחטיבה להתיישבות התוצאה הייתה דוח מבקר המדינה. זה אתם, סמוטריץ והבית היהודי. זה לא החוק שאישרה ועדת השרים והוא לא חוקתי. בצע הכסף הוציא אתכם מדעתכם. זה כבר לא האמונה בארץ ישראל זו תאוות הבצע".

    חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "מה כבר אתה מצפה מח"כ ממורמר מהאופוזיציה שחוץ מלצעוק ולנסות להרוס יוזמות של אחרים אין לו מה לעשות".

    לפני כן תקף סמוטריץ' את עיתון 'ידיעות אחרונות' על שסירב לפרסם את תגובתו לידיעה שעסקה בו.

    כשהוא מצרף את צילום הכתבה כתב: "הגינות עיתונאית לתפארת ידיעות אחרונות. טובה צימוקי סירבה להכניס את תגובתי לכתבה השקרית הזו. גם אתמול ב ynet". כתב והוסיף  "את תגובתה של סתיו שפיר אתמול היא הכניסה בשמחה".

    עורך ידיעות אחרונות רון ירון אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "ידיעות אחרונות נוהג לפרסם תגובות, ועל פניו הדבר נשמע מוזר. אני מתכוון לבדוק את הדברים".



    0 תגובות